İnstagram: niish_fragrance Sahte Parfüm !!

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 2804
  • Başlangıç tarihi
Ü

Üye silindi 2804

Misafir
Galiba bazı fotoğraflar worlds_eliteparfume ait değil çünkü farklı yerlerde çekilmiş. Mermer masa ve sarı kenarlıklı ayna olanlar eliteparfüme'e ait diğerlerinin nereden olduğunu bilen arkadaşlar varsa o sayfalara da yazayım
 
Ü

Üye silindi 2804

Misafir
Evet arkadaşlar ilginç bir bilgi daha paylaşayım. worlds_eliteparfum' e yazdım ve dediğine göre bu sayfayı 3 kere uyarmış hala mı benim fotolarımı paylaşıyor diyor. Gerçekten inanılmaz :D

Bu arada sizlerde niish_fragrance sayfasını instagramdan şikayet edebilirseniz güzel olur. Zaten dolandırıcılık seçeneği mevcut orda
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

HT

Pure Parfum
Moderatör
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
907

HT

Pure Parfum
Moderatör
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
907
"
E-ticaret için savcılığa suç duyurusunda bulunsak sonucunun nasıl olacağını az çok tahmin ediyor insanlar demek ki. Konudan çıkmak istemiyorum ama güven kalmadı yargı makamına.

Ne diyelim, Allah sonumuzu hayretsin diyelim.

"tck 158 nitelikli dolandırıcılık, f) Bilişim sistemlerinin, banka veya kredi kurumlarının araç olarak kullanılması suretiyle"

şu ana kadar eldeki deliller ve mağdurlar dikkate alındığında tutuklanmaya sevk edilmesi gerekirdi.
 

Said

Eau de Toilette
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
71
adam bu alanda ihtisas kesbetmiş. a'dan z'ye süreci biliyorum, nereye şikayet ederseniz edin diyor. sonuç alamayacağınızı garanti ederim diyor bir de. İnsanlar parfümün gerçek olduğunun garantisini verir bu adam apayrı bir yerde.. vurdumduymazlığa bak..
 
Ü

Üye silindi 2804

Misafir
Avukat arkadaşıma yarın bi sorayım. Burada avukat arkadaşlar varsa onlarda bir yol gösterebilir. O bana nitelikli dolandırıcılıktan dava açabileceğimi söyledi ama bir savcının bunu kabul etmesi lazımmış falan da filan. 9 ay sürer dedi. Şu an çok yoğunmuş galiba bu da öyle çok ciddi bir konu değilmiş sanırsam.

Ülkede neler neler oluyor. Ciddi olmadığı konusunda haklı sanırsam
 
Ü

Üye silindi 2804

Misafir
adam bu alanda ihtisas kesbetmiş. a'dan z'ye süreci biliyorum, nereye şikayet ederseniz edin diyor. sonuç alamayacağınızı garanti ederim diyor bir de. İnsanlar parfümün gerçek olduğunun garantisini verir bu adam apayrı bir yerde.. vurdumduymazlığa bak..

Bu konuda çok haklısın hocam. Adam hala worlds_eliteparfum'ün fotolarını paylaşıyo hikyasesinde :D büyük ihtimalle eliteparfüm adamı 4.kere uyardı. Biraz sokak ağzıyla konuşan biri. Saygılı bir şekilde uyardığınıda sanmıyorum :D
 

ares1905

Eau de Toilette
Katılım
19 Kas 2019
Mesajlar
93
geçmiş olsun ben de şikayet ettim instadan


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Üst